Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IN♥MA





CERITA SEDIH AKU.
Wednesday, September 28, 2011 | 5:13 AM | 0 comments
:'(
korang..nak tahu tak.
aku stress sgt duduk rumah.
aku sedih sangat.tiap-tiap hari aku makan hati dgn mak,adik ngn abg aku.

ape salah aku ? besar sangat kah salah aku ?
tiap-2 hari telinga aku di tanam,disiram dengan bebelan,makian.
Memang zahir aku nampak okay.tapi batin aku terseksa laa.
aku tak tahan laa tiap hari macam ni.tiap hari nangis.
tiap hari sakit.Sakit hati.
Abg aku boleh jee keluar sampai malam lagi.
aku keluar sampai petang je.tu pun tak kemana laa.
aku balik petang pun semata-mata nak jaga hati ibu aku.
tapi,kena marah jugak.
bila aku cakap,'abglong boleh keluar pulak,nape zaty tak ley keluar?'
ade suara lain cakap 'Kau tu perempuan'
ehh,please laa.
aku tak suka dengar alasan tu.sekarang bukan macam dulu laa.
perempuan pun boleh keluar pergi mana-2.
lagi pun aku remaja.
aku pun perlukan kebebasan jugak.
memang laa ibu bapak aku selalu bawak aku keluar.tapi sometimes nak rasa jugak keluar dgn kawan.
Handphone takde.aku baru bukak FB 10 minit dah memekak macam aku bukak 10 jam.
aku sakit hati weyhh.
boleh mati aku tiap hari makan hati macam ni.
even sekarang pun aku sedang menitiskan airmata,mengenangkan semua ni.
Kau paham?tak kan?
YA ALLAH,BETAPA HATI AKU TERSEKSA SEJAK KEBELAKANGAN NI.AKU TERAMAT SEDIH TAK TERKATA.HANYA KAU JE YANG TAHU YA ALLAH.
ARGGGHHHHHH!
DUNIA!TOLONG AKU LARI DARI SEMUA INI!
KALAU BOLEH AKU MAHU LENYAP TERUS DARI DUNIA INI.SERIUS.



Older Post | Newer Post